Všeobecné obchodní podmínky

Rezervace termínu

Termín lze poptat několika způsoby:

Prostřednictvím elektronické pošty (e-mail), telefonního hovoru nebo osobní schůzky s poskytovatelem, případně formou komunikace prostřednictvím sociálních sítí.

Na základě závazné objednávky bude klientovi rezervován termín poskytovaných služeb. Pro potvrzení rezervovaných služeb poskytovatel může požadovat uhrazení poplatku ve výši 50% z celkové částky (dle typu služby).

Zkoušky (make-upu) probíhají v sídle poskytovatele tj. na adrese Přestanov 80, 403 17 Chabařovice.

Stanovený poplatek je nevratný!

Storno poplatky (zrušení termínu)

V případě porušení, nedodržení či zrušení rezervovaného termínu klientem v následujících intervalech, uhradí klient poskytovateli služeb částku uvedenou níže:

Zrušení 1 měsíc před rezervovaným termínem (netýká se zkoušek) uhradí klient poskytovateli částku odpovídající 50% z celkové ceny.

Zrušení 7 dní před rezervovaným termínem (netýká se zkoušek) uhradí klient poskytovateli částku odpovídající 75% z celkové ceny.

Zrušení 24 hodin před rezervovaným termínem (netýká se zkoušek) uhradí klient poskytovateli částku odpovídající 100% z celkové ceny.

Potvrzením služeb od poskytovatele klient souhlasí, že se seznámil s obchodními podmínkami a jsou pro něj srozumitelné.

Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že klient neuhradí částku ve stanovené výši, či přestane komunikovat ve lhůtě 2-5 pracovních dní (v závislosti na typu služby). V takovém případě smlouva o dílo zaniká a poskytovatel může rezervovaný termín nabídnout jinému zájemci.

Pro odstoupení od smlouvy se upřednostňuje písemná forma.

Ceny

Ceny jsou stanoveny ceníkem služeb uvedených na webových stránkách poskytovatele www.nikolavlasakova.cz

Veškeré platby budou realizovány bezhotovostním převodem na bankovní účet 1652921010/3030 vedený u Air Bank v předem dohodnutém termínu, případně v hotovosti v den konání akce (zkoušky).

Ceny služeb uvedené na webových stránkách, jsou v platnosti po dobu jejich zobrazení. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu ceny v případě nestandartních požadavků klienta.

Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu ceníku v závislosti na míře inflace, globálních či pandemických katastrof či onemocnění.

V případě onemocnění, neschopnosti práce, či nutné karantény je poskytovatel povinen za sebe najít adekvátní náhradu.

Toto ustanovení nevylučuje uzavření smlouvy o dílo za individuálních podmínek (týká se zakázek větší povahy a rozsahu např. firemní akce, módní přehlídky atp.).

Práva a povinnosti stran

Poskytovatel se zavazuje klientovi zhotovit a dodat objednanou službu v množství, kvalitě a lhůtě dohodnuté v objednávce za cenu platnou v ceníku ke dni vystavení objednávky.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu ceny v závislosti na podmínkách uvedených v odst. 5. Ceny.

Poskytovatel je oprávněn odmítnout jakoukoli nevyhovující poptávku dle svého uvážení.

Klient je povinen poskytnout poskytovateli všechny potřebné informace k předmětu objednávky, nejlépe v písemné formě dle požadavků poskytovatele, aby mohl poskytovatel zaručit nejlepší výsledek odvedené práce, vhodné řešení a přesnější cenovou kalkulaci.

V případě práce mimo místo poskytování služeb (viz. adresa poskytovatele), je klient povinen zajistit poskytovateli vhodné místo pro realizaci služeb, dle podmínek poskytovatele.

Realizace služeb

Klient včetně dalších účastníku a poskytovatel se zavazují ve smluvený den a čas na smluvené místo za účelem realizace objednaných služeb. V rámci realizaci služeb jsou zahrnuty hlavně - líčení, úprava vlasů, lepení umělých řas a jiné.

Dopravu Vizážistky na sjednání místo hradí vždy klient dle platného ceníku. Platí se cesta tam i zpět. V případě přejezdu od jednoho klienta k dalšímu vždy Klienti zaplatí cestu tam i zpět a půl cesty od jednoho klienta ke druhému.

Kvalita záruky zakázky, reklamace

Poskytovatel dodá Dílo nepoškozené a v kvalitě, která byla sjednána či určena řádnou objednávkou. Nebyla-li kvalita zakázky určena, bude objednávka zhotovena v kvalitě obvyklé pro stejný či obdobný typ zakázky.

Objednávka bude poskytovatelem dodána ve lhůtě uvedené ve smlouvě o dílo, jinak ve lhůtě uvedené a odsouhlasené v nabídce poskytovatele formou písemné objednávky od klienta. Vlastnictví k dílu přechází z poskytovatele na klienta uhrazením stanovené ceny. Nebezpečí nahodilé zkázy a zničení díla přechází na klienta hodinou převzetí díla.

Pokud není ve smlouvě o dílo uvedeno jinak, klient není oprávněn požadovat předání zakázky, resp. díla, před zaplacením její ceny.

Poskytovatel neodpovídá za vady zakázky, které vznikly v souvislosti s neposkytnutím odpovídajícího materiálu, podkladů nebo pokynů klientem, jestliže poskytovatel na vadnost materiálu nebo nevhodnost pokynů klienta upozornil.

Poskytovatel neodpovídá za vady či chyby díla, které vznikly nevhodným anebo neodborným zacházením, či manipulací s dílem po předání díla klientovi.

Reklamace se nevztahují na vizuální a funkční prvky díla, které byly součástí odsouhlaseného návrhu řešení, anebo jsou uměleckým záměrem a součástí díla vytvořeného poskytovatelem.

Reklamace práce poskytovatele je možná pouze před skončením líčení nebo česání, případně v jeho průběhu. Po skončení líčení nebo česání už nikoli.

Pokud není klient spokojen s vlastním vzhledem, není to důvod k reklamaci.

Pokud není klient spokojen s uměleckým stylem poskytovatele, není to důvod k reklamaci. Dle všeobecných podmínek se má klient předem seznámit s prací poskytovatele, kterou si pro svou zakázku vybere.

Autorská práva a licenční podmínky

Dílo je výsledkem tvůrčí činnosti zhotovitele a je vyjádřeno v objektivně vnímatelné dočasné podobě.

V případě zhotovení fotografií díla poskytovatelem platí:

  • Pokud Smlouva o Dílo neurčuje jinak, je výhradním vlastníkem práv používání a jakékoliv distribuce díla jeho autor, resp. poskytovatel.
  • Klient ani jiná fyzická či právnická osoba nesmí s dílem nakládat ani ho dále distribuovat bez písemného souhlasu autora, resp. poskytovatele.